HomeNieuws"Eigenlijk ben ik geen museummens..." Interview...

"Eigenlijk ben ik geen museummens..." Interview met vrijwilligers-coördinator Monica de Greeve

Voor de gezamenlijke vrijwilligerscampagne ‘Schatbewaarders & museumhelden gezocht!’ interviewde Sarah Saarberg onze onmisbare vrijwilligers-coördinator Monica de Greeve. Benieuwd naar wat het Comenius Museum zo'n fijne plek maakt om vrijwilligerswerk te doen, ook als je eigenlijk niet echt een museummens bent?  Lees hier Monica's verhaal.

Geïnspireerd geraakt door Monica's enthousiasme? Meld je aan als vrijwilliger en wie weet leid jij binnenkort een groep schoolkinderen rond of heet jij onze bezoekers een warm welkom als baliemedewerker. Mail naar info@comeniusmuseum.nl of kijk op https://museumhelden.nl/vacatures/ voor de openstaande vacatures.

Foto: Maarten van Haaff

Het project Schatbewaarders en Museumhelden gezocht! is een project van de samenwerkende musea in Gooi & Vecht, en wordt mogelijk gemaakt met steun van de regio Gooi & Vechtstreek, provincie Noord-Holland en VSBfonds.