HomeActueelIn memoriam

In memoriam

Onze dierbare collega Maria Krutzen (20-03-1962 – 23-3-2021) is na een lange periode van ziekte op dinsdag 23 maart overleden. Maria was sinds 2006 werkzaam als vrijwilliger en trad in 2010 in dienst van het museum. Ze was een belangrijke steunpilaar voor onze organisatie. Jarenlang zorgde Maria er voor dat de dagelijkse zaken van het museum en mausoleum doorgang konden vinden.
Ze was vaak en veel in het museum aanwezig en was altijd bereikbaar voor het bestuur, de leden van de Raad van Advies en de vrijwilligers. Niets was haar te veel; ze was toegewijd, loyaal, hulpvaardig en altijd vriendelijk. Tijdens haar ziekte en voorlopig herstel behield ze steeds interesse in de gang van zaken in het museum. Wij bewaren warme herinneringen aan Maria en we zullen haar missen.