HomeNieuwsNieuwe medewerker educatie en presentatie

Nieuwe medewerker educatie en presentatie

Sinds 1 februari 2024 heeft het Comenius Museum een medewerker educatie en presentatie in dienst. Madelief Feenstra (1997) is aangesteld voor een periode van 21 maanden en zal samen met de directeur, het bestuur en de vrijwilligers aan de slag gaan met het ontwikkelen en uitvoeren van een nieuw educatie- en presentatiebeleid.

Madelief Feenstra is in mei 2023 afgestudeerd van de Research Master Historical Studies aan de Radboud Universiteit Nijmegen en rondde daarvoor de Bachelor Liberal Arts af aan University College Roosevelt, Middelburg. Tijdens haar Research Master liep zij stage aan het Institute for History Education and Memory Cultures van de Pädagogische Hochschule Luzern, Zwitserland.

Deze aanstelling is mogelijk gemaakt door een genereuze toekenning van het Mondriaan Fonds. Met de Erfgoed Starter regeling stimuleert het Mondriaan Fonds de inzet van starters binnen de erfgoed- en beeldende kunstsector zodat zij de kans krijgen zich professioneel te ontwikkelen.