HomeNieuwsSteun het Comenius Museum met de Rabo ClubSuppo...

Steun het Comenius Museum met de Rabo ClubSupport actie

Van 2 t/m 24 september kunnen leden van de Rabobank weer stemmen op hun favoriete vereniging. Dit jaar vraagt het Comenius Museum financiële ondersteuning voor up-to-date, energiezuiniger ICT-materiaal.

Momenteel werkt het Comenius met verouderd ICT-materiaal in zijn digitale infrastructuur. Om onze museale gemeenschapstaak goed uit te kunnen voeren, hebben we up-to-date, energiezuiniger ICT-materiaal nodig. Hiermee zetten we meteen een duurzame stap verder in onze organisatie. Bovendien werken we hard aan een betere digitale toegang voor onze bezoekers, juist ook voor de lokale omgeving die we als culturele instelling bedienen. Hierbij is goede ICT onmisbaar. Helpt u ons dit doel te bereiken?

Lees hier verder hoe u het Comenius Museum kan steunen met uw stem!