HomeNieuwsUitslag Rabo Clubsupport stemcampagne

Uitslag Rabo Clubsupport stemcampagne

Donderdag 10 oktober j.l. vond de feestelijke uitreiking van de Rabo Clubsupport actie Gooi- en Vechtstreek plaats in De Tinfabriek in Naarden. Directeur Eva Moraal mocht een heel mooi bedrag in ontvangst nemen: € 1.262,25 euro. Veel dank aan alle lokale leden van de Rabobank die op de Stichting Comenius Museum gestemd hebben!

Dit bedrag zal worden ingezet voor het moderniseren en verduurzamen van het ICT-materiaal in het museum. Momenteel werkt het Comenius namelijk met verouderd ICT-materiaal in zijn digitale infrastructuur. Om onze museale gemeenschapstaak goed uit te kunnen voeren, hebben we up-to-date, energiezuiniger ICT-materiaal nodig. Hiermee zetten we meteen een duurzame stap verder in onze organisatie. Bovendien werken we hard aan een betere digitale toegang voor onze bezoekers, juist ook voor de lokale omgeving die we als culturele instelling bedienen. Hierbij is goede ICT onmisbaar.